Puan vermedi·395 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2022 00:32 Klasiklerin arasında olması bence hoş karşılanmalı. Sebebi; olay örgüsü karmaşık ve klişe gibi görünse de, perde arkasından dönemin örf ve adeti, toplum statüsü ve en mühimi önyargı ile nasıl başa çıkılır adlı müthiş bir eser olmasıdır. Jane Austen hakkında biraz araştırma yaptıktan sonra da kişinin bu romana daha fazla saygı göstermesi doğuyor. Okunmalı tavsiye ederim. Özellikle insanların tavırlarını gözeten kimselere tavsiye edebilirim.