fdc

@ftmdrsn
8/10
·320 syf.··
2022 11. kitabı
Yüreğinize dokunan bir roman. Nermin Yıldım’ın “Ev” kitabından sonra hemen başka bir kitabını okumak istedim. Aynı samimiyet aynı ince ve derin duygulara bu kitabında da rastladım. Yazarın iki kitabında da gözlemlediğim hep bir yolculuk halinden olması, kahramanın eksik kalan yanlarını tamamlaması için bir çabası sarfetmesi. O eksiklikler ki, okuyanın içinde ince bir sızıya neden olabiliyor. Yazar önce sizi kitaba ısındırıyor, samimi diliyle sayfaların nasıl geçtiğini anlayamıyorsunuz, kitabın sonunu beklerken ki merakınızla açık açık gerçeği size gösteriyor ve bu gerçek çok derinlerde yaşanan duygularını ifade ediyor. Konuya fazla değinemiyorum ama kitabı okumak için zamanınızı ayırdığınıza pişman olmuyorsunuz. Hatta yazarın başka kitaplarını merak edebilirsiniz.
DokunmadanNermin Yıldırım · Hep Kitap · 201711,6bin okunma
·
102 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.