Stefan zweig'ın bir oturuşta bitirebileceğiniz güzel bir romanı. Yine de bazı hislerin tasviri bana abartılı geldi. Zweig okurken her zaman duyguları nasıl bu kadar iyi aktardığına şaşırırım ve bir şekilde büyüler beni, içine çeker. Ama bu kitapta böyle bir deneyimim olmadı, kurgu sanki birazcık yüzeyseldi. Yine de okursanız bir şey kaybetmeyeceğiniz, ama bir şey de kazanmayacağınızı düşündüğüm kitap.