Doğu yücel beni yine hayal kırıklığına uğratmadı tabiki. Kendisine anlamsızca inanılmaz bağlıyım, onun cümlelerini okumak bana saçma bir rahatlık ve huzur hissi veriyor. Onca olay anlatıyor ama o kadar akıcı ve büyüleyici ki yazımı, sanki sıradan bir muhabbetmiş gibi olan biten. Yine karakterler müthişti, sonu absürttü ama zaten hangi kitabının sonunu normal yazdı ki. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim, eğer suç okumayı sevmiyorsanız bile ilgi duyacağınızı düşünüyorum.