Kitap gayet güzel psikolojik tahlillerini beğendim sonunda adamın şehirden ayrılmak istemesi üstündeki baskıdan kurtulması gayet iyiydi sevdiği insanların ikiyüzlü davranması ve adamın yazdığı makaleyi bitiremeyip fakir ve açken bile ahlaklı ve dürüst yaşamayı başarması muhteşem anlatılıyor bu kitaptan sonra 1 hafta aç kalmayı denemeyi göze almayı düşündüm ... Ylajali diye isim koyduğu kadınla olanlardan pek anlamasam da en sonunda gururlu olmayı bırakıyor ve hiçbir şeyi kafaya takmamaya başlıyor herkese davranması gerektiği gibi davranıyor neyse güzel kitaptı tavsiye ederim