10/10
·76 syf.··
1 saatte okudu
·
2022 40. kitabı
Didem Madak
8.5/10 · 26,4bin okunma
·
53 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
e.
Gönderi Sahibi
bazen tüm şiirleri sonunda tek bir şiiri hissetmek için okuduğunuzu fark edersiniz. ilk okuma mart, 2019. son okuma, bilinmiyor. okur yaşamının sonuna dek tekrar tekrar okumakta ısrarcı.
İzninizle şuraya bir kalp bir papatya bırakayım ❤🌼
e.
Gönderi Sahibi
yine çok güzelsin :')
Teşekkür ederim ama o güzellik sizin şiir okuyan kalbinizde asıl estağfurullah 🙈 ve ne hakkı olur mu varlığınız yeter 💕