"Sizce, neden bir labirent?" diye sordum.
"Ne demek istiyorsun?"
"Neden diğer dünyayı -en sık gittiğim yer dediği yeri- bir labirent olarak tasvir etmişti?"
"Kozmik bir görkem tasavvuru, sanırım. Varoluşun birbirine karışan dehşeti ve görkeminin bir simgesi. Kimsenin sağ çıkamayacağı bir yer."