"Sizce, neden bir labirent?" diye sordum. "Ne demek istiyorsun?" "Neden diğer dünyayı -en sık gittiğim yer dediği yeri- bir labirent olarak tasvir etmişti?" "Kozmik bir görkem tasavvuru, sanırım. Varoluşun birbirine karışan dehşeti ve görkeminin bir simgesi. Kimsenin sağ çıkamayacağı bir yer."
Sayfa 212·Kitabı okudu
Edebiyat
·
56 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.