·148 syf.····Okunma: 20 Mart 2022 00:05 Siddharta'nın kitabın başındaki ham davranışlarını sevemedim. Govinda ile olan dostluğu güzeldi fakat "Govinda" gibi arkadaşları çok sevmem. Benim için Vesudeva ile olan dostluğu daha keyifliydi. Siddharta'nın yürüdüğü yol, arayışı ve olayların gelişmesi kitabı biraz daha sürükleyici kıldı. Kitap genel olarak zengin bir kitap. Fakat tasavvuf anlayışı ile kitaptaki arayışı ister istemez karşılaştırdım. Bizim hakikate erişme hikâyelerimiz daha lezzetli sanki. Bakış açıma kattığı farklılık için kitabı okuduğuma pişman değilim. Okunabilir, okutulup üzerinde tartışılabilir.