·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2022 23:13 Son zamanlarda okuduğum en içten kitap diyebilirim. İnsanları yok saymak adına yapılan katliamların yapılan sürgünlerin ve yok saymaların işlendiği bu kitap insanın vicdanında büyük bir yara açıyor. Biz insanlar sanırım en büyük eksikliğimiz insanları oldukları gibi kabul edemeyişimiz. Çok güzel bir söz var bununla ilgili "Siyah en güzel beyazda görülür" diye harika bir cümle. Bunu anlayan insan hayatın sadece kendisinden ibaret olmadığını anlar ve hümanist biri olur.