Ben bu zamana kadar çok kitap okudum ama böylesini okumadım. Bence bu kitap ilk kitaba göre daha başarılıydı daha fazla olay okuduk. Ama okurları 2 kitap boyunca heyecanlandırıp hiçbir şey olmadan bitmesi beni üzdü en azından kitap klasikleşmemişti. Valla yapılacak pek bir yorum yok eğer daha fazla yorum yaparsam spoiler veririm. VE VE VE o son kalbimi aşırı kırdı hayatım boyunca böyle bir son okumadım. Son olarak kesinlikle Beyza Aksoy'un yazım dilini okumak için geç kalamayın.
10/10
Ruh KadehiBeyza Aksoy