·448 syf.····Okunma: 23 Mart 2022 17:45 Yazarın önceki birkaç kitabını beğendikten sonra okumaya karar verdiğim bir kitaptı.İsmini de görünce aşkı nasıl imgelediğini merak edip okumaya başladım.İnsanların bir kere aşık olduktan sonra geriye kalan ömürlerinde "hep o aşktan kırıntılarla yaşamaya devam etmesi" yazıya dökülme süreci açısından gayet başarılı. Bu gibi durumların erkeklerde ve kadınlardaki etkisini ayrı ayrı detaylı bir şekilde irdelemesi de başarılı.Fakat elli küsür yıl birini unutamamış kahramanın ilk yıllarında erdenliğini ortamın müsaitliğine rağmen sırf aşkından dolayı bozmayıp sonraki zamanlarında tam tersi bir hayat yaşaması ve bu kısımların en ufak ayrıntısına kadar yer verilmesi kitabı eleştirebileceğim en önemli noktalardan biri.