dinçerbey

dinçerbey
@insiyakk
esnaf
Üniversite mezunu
Aydın
28 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
@insiyakk·
·
sabitlendi
Vakti gelinceye kadar sabret ve sıkıntıların ortadan kalkacağı vakti bekle. Çünkü ilerleyen zamanda her şey zıddını doğurur ve her şeyin son bulacağı bir süre vardır. Kış biter, yaz başlar; gece biter, gündüz başlar. Gündüzün aydınlığını akşamla yatsı arasında ararsan bulamazsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

dinçerbey

, bir kitap okudu
9/10
·256 syf.·
Beğendi
·
25 günde okudu
·
2024 4. kitabı
Sâmiha Ayverdi
8.8/10 · 404 okunma
Değil altı ay,altı saat bile,unutmak için atılmış ilk büyük adımlarla doludur.Hattâ çoğu vakit bu nisyanı zamanın tabiî gidişine bırakmayıp,aşırı bir vefâsızlıkla kendi kendimize telkin ettiğimiz ve çabuklaştırdığımız vâki değil midir?
Sayfa 202·Kitabı okudu
Din

dinçerbey

, bir kitabı yarım bıraktı
Ayfer Tunç
8.2/10 · 6bin okunma