Kitap hakkında görüşüm
8/10
·140 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
2 günde okuduğum bir kitap. Halit Ziy'nın genç yaşında yazmış olmasına ilişkin baya başarılı bir eser olmuş. Beğenerek okudum, sürükleyici. Fakat Vecdi nin aynı evde yaşadığı kuzenine(Nigar) aşık olmayıp, halasının evlenin demiş üzerine aşık olması ve Nigar ve arkadaşının(Hüsam) birbirini sevdiğini anlayıp onların evlenmesini istemesi, onların bu durumuna dayanaması ve ölürken tüm suçu onlara yüklemesi saçma geldi. Kitabın adı Vecdi 'nin ölmeden önce Hüsam'a verdiği defterde her şeyi anlatmasından geliyor.
Edebiyat
Bir Ölünün DefteriHalid Ziya Uşaklıgil · Dergah Yayınları · 20172,197 okunma
·
408 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bence zaten bir şeyler hissetmişti ama konduramıyordu, beraber büyüdükleri için, çocukken onun abisi gibi kendisini gördüğü için, halasının ağzından duyunca olabilme ihtimaliyle hislerini açığa vurduğunu düşünüyorum. Ve bence aslında bu yaşadıklarını paylaşırken kendilerini anlamadıkları için suçlamasınlar diye sizi affediyorum dedi Vecdi. Tabii bu benim perspektifim yanlış olabilir ama hissettirdiği bu