yaşadığım bunca önemli şey günün birinde sırf öldüm diye unutulup gidecek....
Edebiyat
··1 alıntı·
35bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ölümü düşünmeden hiç ölmeyecek gibi yaşadıktan sonra yaşanılanların öldükten sonra unutulup gitmesinin ne önemi var ki
yaşanılan bunca önemli şey hep mutluluk mudur ki hatırlayalım acılarla, kederlerle kanser olmaktansa unutup gitsin her şey..
Senin bu gün yaşadığın önemli şeyler dediğin hatıralardır hatıraların senin özelinde ve özel olarak da kalacaktır ölüm var diye ne hayattan nede hatırdan vazgeçmeyeceksin çorba sıcak diye içmekten vazgeçemediğin gibi
O zaman yaşanılanların anlamı nedir?..
Hag
Gönderi Sahibi
Yoktur belki
Ya varsa...
Hag
Gönderi Sahibi
İnşallah
Tokat gibi çarptı
Reklam
Öyleyse hiçbir şeyin önemi yoktur.