·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 08 Mart 2017 00:00 " Var edenin adıyla.. "
Peygamber efendimize (sav) yazılmış en güzel naatlardan biri.. Belkide en iyisi..
Bundan sonra her yağmur yağışında aklınıza gelecekleri , yağmurun anlamını değiştirebilecek bir kelam.. Bizleri çok uzaklara , en geçmişimize götürecek olan çok derin bir anlam..
" Batılı yıkmak için kuşandığın kılıcın
Kabzasında bir dirhem gümüşde ben olsaydım "