10/10
·484 syf.··
Beğendi
·
2017 42. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 20 Nisan 2017 14:02
Kitabın öyküsü çok ilginç. Yazarın üslubu çok akıcı, sıkılmadan bir solukta okunabilecek bir kitap. Almanların, yahudilerin, müslümanların gördüğü zulümleri hissediyorsunuz. Kitabı okurken "İyi ki cehennem var." Dedim kendi kendime. İnsanlara zulmü reva gören zalimlerden başka türlü hak alınamaz çünkü. Yazarın da dediği gibi "Hiç bir iktidar masum değildir." Keşke dünya da insanca, kardeşçe yaşamayı bilseydik.
Siyaset
SerenadZülfü Livaneli · Doğan Kitap · 2020164,1bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.