·53 syf.····Okunma: 27 Mart 2022 08:36 Stefan Zweig okumayı özlemişim. Yazarın okuduğum 20. kitabı oldu. Art arda bir sürü kitabını okuyunca yazarı okumaya ara vermiştim bu kitabın da güzel olduğunu duyunca okumak istedim ve tarzını tekrar hatırladım. Kitap güzel.