Kitap o kadar abartıldı ki hemen alıp başladım. Açıkçası kitap güzeldi ama abartılacak bir tarafı yoktu bence. Olaylar hemen kestirilip atılmış gibiydi özellikle son 50 sayfası, bu yönden beni hiç tatmin etmedi. Ama değindiği, anlatmak istediği konu hoşuma gitti. Ayrıca kitapta bahsedildiği kadar smut yoktu, sadece sevmeyenleri bir tık rahatsız edebilir. Yazarın yazım dili güzeldi, karakterlerin her biri güzel anlatılmıştı. Çerezlik bir kitaptı bence bir şansı hak eder. Ama büyük bir beklentiyle başlamayın derim.
8/10
Her Kalp KırılırColleen Hoover