Lev Tolstoy'un, içerisinde 6 hikaye bulunduran bir eseri. Tavsiye üzerine alıp okuduğum bir eserdi. Kitabın ismi bile okuma merakı uyandırdı bende. Kitaptan beklentimi çok yüksek tuttum ama beklentilerimi tam anlamıyla karşılamadı. Yine de okumak isteyen arkadaşlara öneririm. Keyifli okumalar.