Kanadı Kırık Kuşlar güzeldi. Bora nın Kitabı da farklı ilgi çekici bir konuydu ama bu iki güzel kitabın birleştirilip hikayenin devam etmesi zorlama gibi olmuş sırf 2 kitabı beğendim diye 3 kitap daha aldım böyle strateji olmamalı. Kördüğüm ü okudum sonra Dönüş kitabında 60 larda bıraktım BKM den aldığım kitap 60 tan 90 a atladı sonra 120 den yeniden 90 a döndü. Sinir oldum devam etmedim Son u okudum basit bir hikaye bitince bile aman neydi bu şimdi offf boşuna saatler harcadım dedim.