8/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2022 11. kitabı
Savaşın gerçek yüzünü hissettiğim , üzüldüğüm , bunlar yaşanmış olmamalı diye sinirlendiğim bir romandı . Roman ama yaşanılanların gerçeklik payı olduğunu bildiğiniz için daha çok etkileniyorsunuz okurken . Almanların , Yahudilere uyguladığı zulmü , işkenceyi ve biri hristiyan biri yahudi olan iki gencin aşkını konu alıyor . Kitabın dili çok akıcı ve hiç sıkmıyor . Okurken yaşanılanlara üzülseniz de sonu bi nebze mutlu ediyor . Ben severek okudum, tavsiye ederim…
Edebiyat
Erik AğacıEllen Marie Wiseman · Arkadya Yayınları · 20163,811 okunma
·
124 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.