Savaşın gerçek yüzünü hissettiğim , üzüldüğüm , bunlar yaşanmış olmamalı diye sinirlendiğim bir romandı . Roman ama yaşanılanların gerçeklik payı olduğunu bildiğiniz için daha çok etkileniyorsunuz okurken . Almanların , Yahudilere uyguladığı zulmü , işkenceyi ve biri hristiyan biri yahudi olan iki gencin aşkını konu alıyor . Kitabın dili çok akıcı ve hiç sıkmıyor . Okurken yaşanılanlara üzülseniz de sonu bi nebze mutlu ediyor . Ben severek okudum, tavsiye ederim…