Puan vermedi·264 syf.····Okunma: 29 Mart 2022 00:06 Yaklaşık 8 yıl kadar önce filmini izlemiş ve çok etkilenmiştim.Bir çok sahnesini unutsam da son sahnesi beni büyülemişti. Kitabı okuyunca bir çok şey oturdu ve filmin kitabın yanında yavan bile kaldığını fark ettim, kitap o kadar iyi. Filmde sevilmek için her şeyi yapan Grenouille istediği olmayınca üzülürken, kitapta kendini diğer tüm insanlardan hatta tanrıdan üstün gören ürettiği kokuyla insanların sevgisini kazanınca asıl istediğinin bu olmadığını nefretle beslendiğini fark eden bir Grenouille var. Kokunun bu kadar önemli olduğuna eminim bi çok kişi bu kitapla farkına varmıştır ya da varacaktır.