Puan vermedi·460 syf.··Beğendi
· Kar kitabını birkaç yıl önce yaz mevsiminde okumuştum. Kolay bitiremem önyargısıyla başlayıp hemen bitirmiştim. Bu ay da kimilerinin 1987 kışıyla kıyasladığı soğuğu yaşayınca yine okumak istedim.
Yıllardır Almanya'da yaşayan şair Ka'nın annesinin cenazesi için İstanbul'a dönmesi ve Kars'ta yaşananları araştırmak için yolculuğa çıkmasıyla başlıyor hikaye. Oraya niye geldiğini sorgulamakla başkalarına yardım etmekle geçiyor günleri. İpek'le yaşadıkları aşkın kendisini değiştirmesine hem şaşırıp hem seviniyor bir yandan. Ka'nın yaşadıklarını eski bir arkadaşından dinliyoruz. Bir noktada yazar olduğunu anladığımız kişi de giriyor hikayeye. Kars'ın ve karın halini onların gözünden görüyoruz.