Çok güzel bir kitaptı gün geçtikçe görme yetisini kaybeden bir kızı anlatıyordu gerçekçi ve de çok güzeldi kesinlikle okunmalı ve kitaplığınızda bulunmalı . Bazı kitaplar vardır bir gün içiniz sıkılır ve okumak istersiniz okuduğunuzda sizi rahatlatacak bir kitap