Otizmli bir çocuğun dilinden yazılmış bir roman .Bu kitabı bitirdiğimde onların dünyasını çok daha iyi anlayabildim . İnsanlar , farklılıklarıyla kabul edilmeli ve sevilmeli . Zaten zor olan dünya onlar için daha da zorlaştırılmamalı . Merak edenlere tavsiye ederim .