Ekrana gözlerimden bir damla yaş süzülerek bakarken devam etti yazmaya. “Artık geri geldin mi? Eğer bir daha gideceksen yazma bana. Bulmuşken kaybetme hissini tekrar yaşayamam. Ben seni sen yokken içimde canlı tutamıyorum artık.
İnsan ve Duygular
··2 alıntı·
107 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.