Her açılması mümkün değilmiş gibi gözüken kapıyı, açabilecek şey samimiyet ve doğruluktur.
İnsan dua etmediğinde kalp üşümeye başlarmış.
'Dua ile kalbini ısıt.'
Zor deme.
Zorluk görünce pes etme.
Bununla ben başa çıkamam deme.
Dene.
Denemeden bilemezsin.
Dene ve bak gör...
Deneme türünde yazılmış güzel bir kitapla geldim size. Yazar kitapta aşkı anlatıyor ama bu öyle bir aşk ki Yaradanın insanın yüreğine verdiği bir aşk. Yaradana olan aşkı o kadar güzel anlatmış ki yazar, etkileyici ve düşündürücü.
Okumanızı ve üzerinde düşünmenizi tavsiye ederim
Kitaplarla ve sevgiyle kalın ️