Kitabı çok beğendim zaten yaşanmış bir olay olunca sade tatlı güzel bir dille de Anlatılınca samimi bir dille de Anlatılınca gerçekten insanın tadı damağında kalıyor. Gülseren hanımın diğer kitaplarını da okuyacağım bir piske adres olarak hem düşünce yapısı hem de kalemi gerçekten çok başarılı bir çok kişinin de bu kitapları okuyup kendi kader motifine katkı sağlayacağına eminim. Psikoloji okumuş bir insan olarak soyleyebilecegim bir şey varsa lütfen önce kendinizi sevin sonra kendinizi tanıyın daha sonra diğer insanlara kalbiniz açılır zaten