Normalde psikolojik tarz cümlelerin, konuşmaların olduğu postlar, podcastler çok ilgimi çekmezken denk geldiğim ve konuşması ile bana sakinliği, huzuru hissettiren klinik psikolog Beyhan Budak'ın özellikle bu kitabını merakla bekliyordum.En başta isminin beni çektiğini itiraf etmem gerekir." Mutluluğu kaybettiğin yerde arama." Ne kadar da doğruluğu yüze vuran bir cümle...Kitapta zaman zaman seanslarına gelen kişilerin yer aldığı hikayeler de mevcut ve böylece okuyana "bak sen yalnız değilsin." hissini veriyor. Dilinin sade olması ve terminolojik terimlerin azlığı akıcı bir okuma için çok beğendim bir özellik. Okumuş olduğum bazı başka psikolojik kitaplarda maalesef terminolojiden boğulup bırakmıştım. Okurken karşılıklı sohbet havası içinde olması ve zihninizde oluşan soruları sanki önceden biliyormuş gibi bu soruların cevabını okuyucuya tek tek sunması benim için şaşırtıcıydı.Bazen kitap okurken yanına kalem kağıt istiyor ve öyle istekle kağıdı elinize alıyorsunuz ki size iyi geleceği inancını çoktan siz kitabı okurken farkında olmadan aşılamış oluyor. Eğer yoğun olay örgüsü içinde değilse psikolojik kitapların her zaman sindirerek,notlar alınarak, ara ara devam halinde okunması gerektiği düşüncesindeyim. Bu kitabı da bu şekilde okuma yaparak bitirdim ve bitirdiğimde yüzümde oluşan minik bir tebessümle kitaplığımda tekrar okuyabilirimlerin arasında yerini aldı.
Herkese keyifli okumalar.
Beyhan BudakMutluluğu Kaybettiğin Yerde Arama