Adından ve başlangıcından sonra onu kafamda "intihara meyilli" olarak yorumlamıştım ama bir kitap bu kadar ters köşe çıkamaz. Beni hayata bağlayan tüm sebepler bir kenara bu kitapta Veronika bambaşka bir bakış açısıyla beni
hem felsefeye yöneltti hem de yepyeni sebepler gösterdi. Birinin hayatından bakmak, yaşamadığın bir şeyi tecrübe etmiş gibi hissetmek çok özel ve ben kitapların en çok bu yanını zevkli buluyorum çünkü tecrübeler öncesini ve sonrasını birbirinden farklı kılar. Kitabı okurken tekrar fark ettim. Ben kitaplarda ve filmlerde en sevdiğim diye ayırmayı değil de beni değiştiren, kalben bağlandığım diye belirlemeyi çok seviyorum. Şimdi ise bu kitap onlar arasında başı çekiyor. Arzularını gerçekleştirme konusunda insana cesaret veren bir kitap kesinlikle. İnsanların gerçek yönlerini suratıma öyle bir çarptı ki dehşete kapıldığım şaşırdığım ve tekrar tekrar düşündüğüm kısımları vardı. Paulo Coelho'nun Simyacı'sını okuduğumda küçüktüm ve beni etkilememişti. Casus'taysa bambaşka dünyaların olduğunu, insanların normale ters düşen şeyler yaşadığını fark etmiştim. Şimdiyse bu kitapla gerçek manada daha cesur, daha tutkulu ve daha özgür hissediyorum. Neyin önemli olduğunu bir kez daha hatırladım ve ona göre yaşamam gerektiğine inanıyorum. Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho