Nehlüdov’un ilk başta zengin züppesi olup sonradan yardım kuruluşu gibi davranması beni cidden şaşırttı , ki kitabın isminin de buradan geldiğini düşünüyorum.İlk başta tam olarak toplumda olmasını istemediğimiz tipte bir insan iken sonradan çok değişti evet yine saçmaladığı yerler oldu ama kötü bir kitap değildi.
Kitap beni biraz sıktı açıkçası özellikle Katyuşayı hapisten çıkartmak için sürekli danışdığı yerler bence gereksiz uzatılmış.
Hiç Tolstoy okumadıysanız bence başlangıç için biraz sıkılabileceğiniz bir kitap olduğunu düşünüyorum.