Öncelikle kitabın ismine bakarak bir önyargım oluşmuştu ama dedim ki boşvereyim belki güzeldir.
Çok saçma bir kitap bana hiçbir şey katmadı ki kitabı bitiremedim bile.
Kitabı o kadar okuyorum sonra bakıyorum bana ne katmış: hiçbir şey.
Yazarın okuduğum- okuyamadığım- ilk kitabı.
90 yaşında bir adamın bana göre sapıtmasını okuyoruz.
Önermiyorum.