Kum Tefrikaları'ndan aldığım tadı bu kitaptan da almanın mutluluğunu yaşıyorum : ) Dilini çok sevdiğim bir kitap okuduğum için mutluyum ama kitabın içindeki öylüler konu itibarıyla çok hüzünlüydü. Bazıları acıklıydı hatta.
Yalnızlık, ölüm, çaresizlik, korku, umut öyle vurucu şekilde işlenmiş ki bir romandan alacağımız o derin işlenmişlik duygusunu buradaki o kısa öykülerden alabiliyoruz.
Bir hikaye kahramanının başka bir hikayede adının geçmesi beni aşırı heyecanlandırıyor. Bir sahneyi bir kaç kişinin bakış açısından tekrar yaşamak da. Kitapta en sevdiğim ayrıntılar bunlar oldu.
Ömür İklim Demir'in kalemine büyük hayranlık duyuyorum. Yazacağı her şeyi sabırsızlıkla bekliyorum. :)