Ah kalbim ah, tam da umuda tutunmuşken, Vazgeçiyorsun benden... Kitabsever
Hayal Kırıklığı
··1 alıntı·
643 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kesinlikle yüreğini ferah tut. Allah büyüktür 😊 Kitabsever
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Elhamdülillah💙🌼Teşekkür ederim
Sende öyle , birilerinin demesiyle değerli veya değersiz olmazsın unutma nefes alman bile çok kıymetli , değerini sen düşün artık.😍🌺 Kitabsever
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Doğrudur. Nimet sahibine şükürler olsun. Daha kaç nefesim kaldıysa geriye bu na da şükür💙🌼
Kimin ne dediğini kafamıza taksaydik taş taş üstünde birakmazdik degilmi , Zikrimizi bilmeyenlerin fikirlerinin de pek bı önemi olduğunu sanmıyorum ki bundan eminim. Ağzı olan konuşur mühim olan beynini kullanabilmek takma güzel yürekli kardeşim herkes kalbinin güzelliği gibi bı ömür yasayabilseydi iyi ve kötüde daha güzel ayırt edilirdi emin ol.😊 Kitabsever
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Çok teşekkür ederim değerli yorumun ve düşüncelerin için. İyi ki varsın💙💙💙💙💙
Çok güzel bir kalbin olduğundan şüphem yok ve inan ki hala sıcaklığını hissediyorsan vazgeçmedi senden.😍 Kitabsever
Kitabsever
Gönderi Sahibi
Öyle mi düşünüyorsun?🥺Ama öyle düşünmeyenler var. Mesela ben iyi biti değilimdir
Tam vazgeçiyorum, kalbim tutunuyor ömrüme..😕
Kitabsever
Gönderi Sahibi
İnatçı desene. Benim kalbim benden vazgeçti🍂🍂🍂
Reklam
Her zaman 😊 Kitabsever
Kitabsever
Gönderi Sahibi
💙🌼