Tekrar tekrar okumayı isteyeceğim bir kitap. Bu kitabı çok uzun zaman önce okudum 13 yaşında iken okumuştum ve o zaman çok kötü bir şekilde etkilemişti beni. +15 okusa daha iyi olur diye düşünüyorum çünkü psikolojinizi ciddi ölçüde etkileyen bir kitap.
Zaten genel olarak yazarın kitapları insanı derin bir şekilde etkiliyor. Ben Bin Muhteşem Güneş kitabını da okumuştum bana göre o bu kitaptan çok çok daha ağırdı.