Azınlıkta Kaldık; bana göre sadece nostalji tadında desem değil, bugüne gömülü kalmış desem değil, yarını da müjdeleyen ve daha önemlisi insana satır aralarında tebessüm ettiren ve sıkça düşündürten, nefes aldıran bir kitaptı, okuyup bitirmem 3 saat sürmedi su gibi aktı. Yazarın Azad kitabını da okumayı düşünüyorum çünkü anlatım dili çok akıcı, tadı damağımda kaldı :) kesinlike tavsiye ederim. Serhat Kaya