·266 syf.····Okunma: 25 Nisan 2017 21:11 Okurken neredeyse her satirini alintilayacak kadar etkiledi beni.
Distopya olarak okudugum ikinci kitap ve devami da gelecek gibi duruyor.
Gelecegi cok iyi okumus yazar.Su anda yasadigimiz dunyaya baktigimizda giderek yazarin soyledigi bir topluluga dogru surukleniyor dunya. hatta acaba boyle sartlanmisliklar yukleniyor mu bizlere dedim kendi kendime.(televizyonlarda surekli izletilenlere bakilirsa var gibi. bazi seyleri kolay asimile etmisiz. ustelik hazir gidalara katilan katki maddeleri de beni suphelendirmedi degil. az cok arastiran biri ekmegin icinde bile uyusturan maddeler olduguna dair sonuclarla cikiyor karsimiza. gittikce anne ve baba aile kavramindan uzaklasan bir topluma dogru evriliyor dunya. mustehcenlige rahatca ulasabiliyor insanlik. cekilen filmler 'herkes herkese aittir' felsefesi veriyor gibi)
Kitabi okudugumda ulastigim bir sonuc var:
Benim neslim de sartlandirilmis bir nesil gibi sanki.
Kitabi okudugumda ulastigim bir felsefe var:
Demek ki kabul edilemez dediklerimiz,igrenc gelen hareketler birilerinin yasantisal sartlanmisligi.
Bir sorun oldu bende: tamam artik sorgulamayacagim derken tekrar sorgularken buldum kendimi.
Keyifli okumalar dilerim