·98 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Nisan 2022 15:23 Jack London, 1912 yılında kaleme aldığı eserinde, 2010 yılı dünyasında ölümcül bir hastalığa yenik düşmüş insan ırkını kurgulanmış. 1912 yılındaki zeki bir insanın 2010 yılındaki dünya hayalini okumak benim için keyifliydi. Kitapdaki 2010 yılındaki nüfus dinamikleri ile oluşacak kaos ortamında insanların hızla uygarlıktan uzaklaşarak ilkel toplumlara evrilme tasvirleri, pek çok sinema filminden aşina olduğumuz sahnelleri anımsattı bana. Bu filimlere ve pek çok romana bu kitabın ilham verdiğini düşünüyorum. Jack London yaşadığı dönemde, 2010 yılına ait, bence oldukça başarılı bir kıyamet senaryosu kurgulayabilimiş olması bende yazarın kalemine duyduğum hayranlık kadar zekasına da hayranlık duymama neden oldu. Henüz 40 yaşında hayatını kaybeden Jack London, 20 sene daha yazabilseydi ne eserler bırakacaktı diye düşünmeden edemiyorum.