Puan vermedi·551 syf.··
2022 6. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2022 22:26
Öncelikle kitaba hiç başlamamayı dilerdim. Başarılı olup olmaması okuyan herkese göre tabiki de değişir . Ama " Nasıldı ? " diye kendime sorarsam alacagim cevap "Değişik" olurdu . İçindeki cinsel şeylerden açıkça söylemek gerekirse hoşlanmadım hatta kitabi bırakmayı bile düşündüm. Ama kitapta beni çeken okumamı sağlayan şeyler vardı. Bazı konularda beni düşünmeye itti diyebilirim . İçimdeki merak duygusunun bir nebze de olsa uyanmasını sağladı. Ölmeden önce tüm kitapları okuyamayacağım gerçeği olduğundan dolayı bunun yerine daha iyi belki daha iyi hissettiren , daha fazla düşündüren , hayatıma anlam katan kitaplar okuyabilirdim. Serinin diğer kitaplarını okur muyum , daha doğrusu okumaya devam eder miyim? (Çünkü çi ye başladım ) bilmiyorum . Kitap bazı yerler olmasaydı çok daha fazla kitleye ulaşabilirdi. Daha fazla insana dokunabilirdi yazar . Kitapta da bir kere geçtiğinden emin ama birden fazla olduğu hakkında muamma da kaldığım bir cümleye benzer bir cümle ile bitirmek istiyorum . "Kitap kötü diyemiyeceğim kadar iyi , iyi diyemiyeceğim kadar kötüydü. "
FiAkilah Azra Kohen · Destek Yayınları · 201421,5bin okunma
·
1.825 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.