DOĞUM GÜNÜ ŞEYYSİİİ
💟 İnsansevengillerdenim 💟 Doğduğum andan itibaren kimseyi yormadığımı söyler annem..beslemek için bile kendi uyandırırmış. Ablamın yemediği ne varsa bana yedirirmiş.Hiç yemek seçmemişim mesela. Oyun oynarken kimse ağlamasın diye hep ben vazgeçermişim. Babamla haber izler annemle örgü yaparmışım.Alınan her yeni giysiyi renk takıntım olmadan ilk ablama seçtirirmişim.Yaşamayı çok severmişim. "Mutlu bir çocuk bu, sanki evveliyatında hayatın tüm evrelerini görmüş de"ulan değmez yüz eğmeye bu yalan dünya " der gibi temkinli gelmiş dünyaya derlerdi" Yaşım 37 oldu bugün. Ben hâlâ gerginlikten uzak, muhabbete yakın, ikrama değil güler yüze bakan, riyakâr 100 dosttansa on tane harbi dostu tercih eden, sofrada bayat ekmeği bitiren, herkes mutlu olsun diye yetişebilmek için az uyuyan bir İNSANIM. ÇÜNKÜ İNSANIM.. Sevdiklerimin aynası, mutluluğu,ışığı, ilhamı, sıcaklığı olmaya da devam edeceğim. Bugün 37 olduk dostlar.. Hiç keşkem, pişmanlığım, ah be dediğim, tühlerim olmadı... Bence şu ana kadar iyi iş çıkarmışım ✌️👏😄 önce kendimi kutluyorum. Sonra da özelden sabahın ilk saatlerinden beri yazan, doğum günümü kutlayan, şahane dilekler dileyen herkese çoook teşekkür ediyorum🙏🎈✨ Bir kaçınız her yıl bir şiir ya da bir şarkı armağan ederdiniz kendinize, bu yaşınıza da bir şarkı ya da şiir paylaşın demişsiniz. Sizi mi kırıcam 🦄 Bir gün sırf bu türküyü oğullarıma çalıp söyleyebilmek için saz çalmayı öğreneceğim( kaç yüzyılı mı alır bilmiyorum, çıta yüksek🤭🏌🏻‍♀️) Çocuklarımı eşleriyle, çocuklarıyla dizimin dibinde, sazımla bu türküye eşlik ederken görmek büyük hayallerimden bir tanesi.. 🚀💥 Her namesinde, her cümlesinde kendimi bulduğum... youtu.be/D_bGNCO0YcY 💯 🤍 BANA OKUDUN MU DİYE SORMA KİTAP DEĞİL İNSAN OKUDUM 🤍
Hayat ve İnsan
·
3.925 Gösterim
24 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Karşılıklı kahve içmedik hiç, iki lafın belini kırmadık meselâ, saatlerce karşılıklı kahkahalar da atamadık 🤷‍♀️ Ama bunlar yapılamasa da sevilebiliyormuş, görmeden de hissedebiliyormuş bir yürek🍀🌸 Hikâye paylaşsın alıntı yazsın diye dört gözle bekleniyormuş 🙈🙊🤭 O hatun iyi ki doğmuş ve iyi ki hikâyelerimiz birbirini bulmuş 💜🫂
Sezen Dursun
Gönderi Sahibi
instagramda sabah ki jestin, şimdi burada..🥰🥰 Değil mi ya şirinem. Kalpler bir, fikirler bir.. O kadar samimi ki, içten ki dostluğumuz ;inan bu saydıklarının pek bir önemi yok. Canım arkadaşım benim.. İyikimsin gül güzeli ❤️❤️ Allah bozmasın muhabbetimizi, varol hep canoşumm🧿
Ne güzel bir şeyymişsin sen ❤️ Daha nice güzel şeyylere. Daha nice güzel yıllara. Yeni yaşın kutlu olsun 🌹
Sezen Dursun
Gönderi Sahibi
Ahh.. Canım benimmm🙏 Çok amin ☺️ teşekkür ederim güzel mesajın için 🌹❤️
Doğum gününüzü kutlar sevdiklerinizle beraber nice sağlıklı, huzurlu ve mutlu yıllar dilerim🙏😊
Sezen Dursun
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim ☺️🙏
Daha güçlü... Daha sakin Daha mutlu.. Daha deli.. Daha olgun.. Daha umutlu... İyi ki doğdun 🎉 iyi ki sen💜
Sezen Dursun
Gönderi Sahibi
Canım... Aşk kuşum... Teşekkür ederim ❤️❤️❤️🌈💓
Ne mutlu sana ve senin tüm bu yaşamında en azından ufak bir anına bile rast gelenlere (yani bize☘) 😘 ne enerjin bitsin ne de hayallerin öyle güzelsin ki iyi ki doğmuşsun ve iyi ki tanımışım 🙏 nice senelere bal küpümm 🎉🎈✨ umut, huzur, sağlık, mutluluk ve daha nicesi olan yıllara... ❤(eksik kalmasın burdan da kutlayım 🤭🤗)
Sezen Dursun
Gönderi Sahibi
Bana da ne mutlu ki senin gibi yüreği güzel, yüzü güzel bir arkadaşa sahibim. Adını ekranımda her gördüğümde verdiğin sıcaklık tarifsiz... Bunu biliyosun. Özelsin, çokkk seviliyorsun Ülfet. Senin dokunduğun her yaşam da bence çok şanslı ❤️❤️ varlığın mutluluk verici ✨💯💟💟
Reklam
Geç oldu ama olsun.. Hem iyiki doğmuşsun demek için illa doğum günü olcak diye bir şart yok değilmi.. Eveet sağlık, sıhhatle, hayırlı, mutlu, huzurlu yıllar diliyorum.. 💐🌹🌺🌸🌼🙋☕📖 Kemal
Sezen Dursun
Gönderi Sahibi
Yok elbette ki ☺️ Teşekkür ederim, sağolun 🙏