·80 syf.····Okunma: 22 Nisan 2022 00:00 Hata yapmış bir kadının korkusunu iliklerinize kadar hissettiğiniz bir eser. Zweig’ın duyguları karakterler üzerinden bu denli okuyuculara aktarmasına bayılıyorum. Samimi bir şekilde yapıyor bunu
Okuması çok rahat, akıcıydı
Kurgu çok hoştu, kadının yaşadıkları ve yaşadıklarından çıkardığı sonuçlar, onu buna iten davranışlar, sonraki kararları derken bunları okurken kadına eşlik ediyorsunuz
Sonunu bi ihtimal düşünmüştüm acaba öyle olabilir mi diye ama yine de şaşırttı, başarılıydı
Zevk alarak okudum, bu Zweig’ın okuduğum ikinci eseriydi ve daha çok yolumun keşişeceğinden de eminim :)
İyi Okumalar!