Puan vermedi·166 syf.····Okunma: 29 Nisan 2022 12:24 Kitabı çok beğendim. Toplama kampları hakkındaki bölüm çok etkileyiciydi. Gerçekten o olayları yaşayan birinin kaleminden okumak hem farkındalığımı arttırdı hem de vicdanen beni kötü bir ruh haline soktu. Kitabın son kısmında açıkladığı kuram kısmına çok fazla odaklanamadım. Onun dışında olaylar çok ağır ve dolu doluydu. Eminim yazar içinde bunları paylaşmak zor olmuştur. Kitabı hep Çindeki toplama kamplarını düşünerek okudum. Hala bu tarz şeylerin devam ediyor olduğunun farkında olmak daha acı vericiydi.