Kitap o kadar güzeldi ki...
Öncelikle bu kitabı linçleyenleri anlamıyorum gayet güzel ve anlamlı bir kitaptı. Hayata karşı bakış açımı değiştiren kitaplardan birisi oldu. Sonu beni çok üzdü. Beyza Alkoç'un diğer kitaplarından çok farklı, yazar kendini baya geliştirmiş bu kitabı yazarken.
Kitabı okurken karakterlerle empati yaptığınızda aslında onların neler yaşadığını daha içten bir şekilde anlıyorsunuz. 1. Kitabı kar küresi 2. Kitabı kar tanesi. Herkese öneririm.
10/10
Beyza AlkoçKar TanesiKar Küresi