Kitabı uzun süredir okumak istiyordum sonunda nasip oldu. İlk kitabıda ikinci kitabıda çok sevdim ilk defa aslının kalemini okudum ve bayıldım. Kitapta en çok sevdiğim karakter mutlu oldu sonra yankı,helin,bartu,ışıl, lal diye devam ediyor. Kitap bana bir çok şey kattı en fazlada aile kavramının önemi. Kitabın sonu hiç beklemediğim gibi bitti zaten kitabın diğer olaylarıda hiç beklemediğim gibi oldu beni hep şaşırttı. 3.kitabın çıkmasını heyecanla bekliyorum umarım tez zamanda çıkar. Sokak Nöbetçileri 2Sokak NöbetçileriAslı Arslan