·312 syf.····Okunma: 05 Kasım 2020 00:00 İnsanın içini yumuşatan, kalplere hitap eden bir kitap. Edep dediğimiz kavramı bir de bu kitaptan okuyun derim. Ne çok ihtiyacımız var "edep" kelimesinin içini yeniden doldurmaya.
Her daim gönül yapmamız gerektiğini bir kez daha hatırlatıyor bu eser insanoğluna edep bir lütuf imiş nuru hüdadan diyerek, edeple gelen lütufla gider diyen dergâhlara uğrak olmamız gerekiyor. Ve kalbimize, hanemize, iş yerimize "Edep ya hu" diye yazmamız gerekir.