Güzel duyguların hepsini yitirdim elimde kalan öfkem ve nefretim Bir insanın düşebileceği en beter haldeyim Katletmek istiyorum tüm duyguları çünkü sahte hepsi Hiçliğin ortasındayım, kalbimde ruhumun çoktan öldüğü gerçeği  Furkan Gürsu
Edebiyat
··1 alıntı·
16,8bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Dibe vurduğunu düşünüp daha derinleri fark ettiğindeki yüzeyde kalmışlık hissi gibi...
Burda hersey sahte dostum gülümsemeler bile burda herşey sahte dostum sevmeler bile... Haluk Levent çok sevdiğim dostum şarkısını hatırladım. Maalesef fani olan geçici oluyor. Geçici olanda içinde birtakım gerçekleri barındırmaya biliyor. Tabi istisnalar vardır. Ama istisnalar kaideyi bozmaz.
Herşey bitti, tükendi sanıyordum. Allah'a döndüm, kimsem kalmamıştı. Anlattım ona bir bir her şeyi. O ise öncesinde neredeydim umursamadı, kalbimi aldı ve temizledi. İçerisine sevgisini koydu. Bana yeni bir hayat gösterdi ve ilk defa o gün çiçeklerim açtı. Yüzüm ilk defa parlıyordu, ilk defa böylesine huzurluydum. Allah iman edenlerin velisidir. Bizleri karanlıktan aydınlığa çıkarır🪐🌙
Ne zaman bu gibi durumlara düşsem Bukowski okuyarak kendime geliyorum. Umarım sizinde böyle kolay çıkışlarınız olur.
Furkan Gürsu
Gönderi Sahibi
Bukowski üstadım daha derinlere itiyor beni... Umarım çıkışa varırız
Sanki içimdeki duygular bu satırlarla dile gelmiş. Kaleminiz daim olsun.
Furkan Gürsu
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim