Bernard Shaw'ın şöyle der; "Nasılsa inanmak istediklerine inanacaklar. O yüzden kendin ol."
Hayat ve İnsan
··2 alıntı·
2 +1'leme
·
15,3bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Be Yourself (Kendin Ol)" ne kadar da hoş ve zarif bir söz
burhan 21
Gönderi Sahibi
Kesinlikle . Her şey insanda oluyor.
Evet kesinlikle öyle efenim.
Bunu paylaşabilirmiyim burhan kardeşim
burhan 21
Gönderi Sahibi
Tabi kardeşim
Teşekkür ederim günaydın kardeşim
burhan 21
Gönderi Sahibi
Günaydın rica ederim😊