Murat Sever kaleminden #ZihinYolculuğu dolu dolu bir kitap. Yazar birçok konuya değinmiş. Özellikle benimde tartıştığım iletişimsizlik konusu bence her sorunun başında geliyor çağımızda. Konuşarak değilde, mesajlaşarak hatta ifadelerle anlaşır hale geldik. Ses tonu, jest ve mimikler iyice yok oldu insanlarda.
Benim dikkatimi geçen başka bir konu da iyi insan kavramının giderek yok oluşu... Üzerinde çokça düşündüğüm bir olgu.
Kitapta neredeyse her konu başlığında değinilmiş. Yazar her şeyden önce iyi insan olmayı öğütlüyor. Dediğim gibi kitapta ilginizi çekecek bir başlığa rastgelmemeniz mümkün değil. Yazar da uzatmadan, sürekli öğüt verir gibi yazmamış. Sohbet havasında bir üslup tercih etmiş. “ Doğal Terapi, Külkedisi, Yamyam İstilası” başlıkları akılda kalıcı olanlardan sayılabilir. Zihnimizi toparlayıp bir yolculuğa çıkıyoruz yazarla. Kitapla kalın.