Kitabı beğendim ve Dilara Keskin'in yazım dilini başarılı buldum kitapta aslında yıllardır iki düşman olan okulun bir kız sayesinde arkadaş olabilecekleri gündeme getirilmekte. Yazar okuyucuya bir sonra ki sayfada ne olacağını merak ettiriyor insan okumak istiyor. Ve bu yönden başarılı fikrimce