📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
+ "Güneş neden batar biliyor musun?" diye sordu Billur
- "yeniden doğmak için mi?" diye sordum.
+ "hayır" derken yavaşça güldü
+ "karanlığa aşık olduğu için." duraksadım
+ "güneş niye doğar biliyor musun?" diye sordu bu kez
- "niye?"
+ "Şafak sökerken karanlıkla bir kez olsun birbirlerine dokunabildikleri için."
Yaklaşık ilk 500 sayfayı okumanız gerekiyor çünkü kitap orada sonra bşraz heyecanlanmaya başlıyor. Yahu Binnur hanım sağolsun uzatmışta uzatmış yani asinin bu içseslerini dile dökmüş sadece kitapta bari iki taraflı hikaye yazsaydı yani demek istediğim bir karanın ağzından bir de asinin her neyse arkadaşım ikinci ve üçüncü kitapta işlerin baharatlandığını söyledi o yüzden okuyorum yoksa okumazfım gerçekten bunaltıyor fakat şunu da kabul etmek isterim kitap tam bir facia değil güzel kısımları da var lakin dediğim gibi ilk 500 sayfadan sonra başlıyor